Interesse in een nieuw interessant online verdienmodel?

Local Media Group (LMG) is een jong dynamisch bedrijf dat zich als doel heeft gesteld om de Nederlandse ondernemer te voorzien van tools waarmee deze zich lokaal, regionaal en nationaal online kan profileren. Hieraan is een traject van 3 jaar vooraf gegaan voor het ontwikkelen van onze gebruikersvriendelijke SWITCH-module waarmee de ondernemer, stichting, vereniging etc. zijn of haar bedrijf of organisatie, producten (incl. digitale etalage), diensten, menukaart, evenementen, advertenties en aanbiedingen online kan tonen aan een groot publiek. Dit alles naast een online reserveringssysteem (horeca) en reviewsysteem.
 
Ondernemers die niet beschikken over een eigen website of niet tevreden zijn over hun huidige kunnen via de SWITCH-module eenvoudig een eigen website bouwen, gebruikmakend van een eigen URL. Feitelijk is SWITCH een uitgebreide zoekmachine die middels een licentie kan worden gekoppeld aan elk platform. De gebruikers ervan worden automatisch én om niet getoond op de landelijke platforms die LMG inmiddels heeft ontwikkeld: Vindhet.in, Byloca.nl, Bedrijventelefoonboek.nl, Yoobop.nl (webshops) en Mooos.nl (horeca).
Nu het ontwikkeltraject is afgerond is SWITCH klaar voor de markt. Vandaar dat we jou dit bericht laten toekomen.
 
LMG werkt samen met ondernemers, gemeenten, provincies, mediabedrijven, ondernemerscollectieven, banken, retailspecialisten en zzp-, mkb-, branche- en vastgoedorganisaties.
Een goede samenwerking met onze partners is belangrijk. Onderdeel van de samenwerking is het ontwikkelen van dynamische collectieve local based marketing platforms, uitgerust met een zoekmachine waarmee consumenten en ondernemers heel gericht kunnen zoeken naar bedrijven, producten, diensten en evenementen (B2B en B2C). Het platform zelf stelt LMG haar partners met een SWITCH-licentie om niet ter beschikking. Ook de kosten voor onderhoud en doorontwikkeling van deze platforms zijn voor rekening van LMG.
 
Het belangrijkste voordeel van de SWITCH-module is dat licentienemers in staat zijn een eigen verdienmodel op te zetten waarbij tot wel 60% van de omzet toekomt aan de licentienemer. Een en ander is afhankelijk van het afgesloten abonnement (Premium of Professional). Geld dat men kan inzetten als werkkapitaal voor verenigingen of stichtingen ten behoeve van de marketing van het platform of gewoon om de verenigingskas te spekken. Ondernemers en mediabedrijven kunnen de SWITCH-module inzetten om het eigen bedrijfsresultaat te verbeteren.
 
Interesse? Neem contact op met Frans Lalieu (CEO & Co-founder LMG) 06-55794751 of mail frans@localmediagroup.nl

Blog archief