Sterk in omni-channel en collectieve online marketing

We zijn gesprekspartner voor ondernemers, ondernemerscollectieven, gemeenten, branche- en vastgoedorganisaties, banken, citymanagement en BIZ-organisaties. Om te voorkomen dat veel kapitaal verloren gaat aan de ontwikkeling van eigen websites en app's, adviseren we onze klanten over de mogelijkheden betreffende online-presence en omni-channel. 

Onze 4 belangrijkste speerpunten:
- online vindbaarheid
- online klantenbinding
- communicatie
- transparantie.
 
De wijze waarop we adviezen en oplossingen aandragen moet u vooral zoeken in de combinatie van online-offline. Hierbij focussen wij ons op de implementatie van omni-channel en collectieve online marketing in het businessmodel van de ondernemer of het collectief.
 
Daarom stellen iedereen die erom vraagt een gratis een lokale zoekmachine ter beschikking.
Interesse? Neem contact op.

Waarom

De ondernemer ondervindt steeds meer hinder van het internet. De consument bezoekt minder winkels en bedrijven waardoor vooral winkelgebieden leeglopen en er winkelleegstand ontstaat. Het huidige ondernemerschap vraagt om innovaties en ondernemendheid. Vernieuwingen en veranderingen volgen elkaar snel op. Ondernemers opereren het liefst alleen, maar hebben geen antwoorden op de huidige ontwikkelingen. In dit traject kunnen we iets betekenen door een mix van advies en concrete oplossingen. Niet alleen fysiek, maar vooral online.
Op het niveau van gemeenten en collectieven is men niet in staat met online-oplossingen te komen die voor de duur van jaren ondernemers voorzien van programma's en software die inspelen op de actualiteit. Daarvoor hebben ze de kennis noch de financiële middelen. 

Hoe

Door ondernemers 1-op-1 te ondersteunen, vertegenwoordigers van winkelcentra te begeleiden, samenwerkingsverbanden te creëren en e-commerce een plek te geven in de businessmodellen van zowel ondernemers als de stakeholders. We zetten onze opdrachtgevers aan tot het nemen van maatregelen die het verschil maken. Zowel offline als online. Het belangrijkste is dat deze oplossingen aanslaan bij de doelgroep: de consument.